Sunt acceptate următoarele modalități de plată: 1. Plata numerar la livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate către reprezentantul firmei de curierat. Această modalitate de plată este acceptată doar în Romania și este denumită plată RAMBURS.
2.Plata cu cardul (PlatiOnline)
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele coshop.
2. Plată prin transfer bancar (OP). Poți plăti prin ordin de plată sau transfer bancar (internet banking) in contul:
IBAN: RO14BTRLRONCRT0481533401
Beneficiar: COSBEN HOLDING SRL
BANCA TRANSILVANIA
SWIFT: BTRLRO22
Poți solicita pe mail emiterea facturii proforme pentru a efectua plata.
Specifică la detalii plată numărul comenzii tale, pe care îl găsești în mailul de confirmare a comenzii.
Comenzile achitate prin OP se vor expedia doar după idenficarea plății în contabilitate.
Cât mă costă transportul?
Costul livrării este de 20 lei în orice localitate din România.
Comenzile mai mari de 500 lei beneficiază de transport gratuit (în limita a 30 kg).
Cum va ajunge comanda la mine?
coshop.ro colaborează cu firmele de curierat CARGUS și SAMEDAY pentru livrări naționale.
Verficarea statusului livrării comenzii se poate face accesând după caz următoarele link-uri:
Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular la plasarea comenzii. La momentul livrării este necesară verificarea integrității coletului, în situația deteriorării sau a prezentării ambalajului desfăcut sau a sigiliului rupt, vă solicităm să refuzați coletul, și să anunțați de urgență departamentul de relații cu clienții la numărul de telefon sau whatsapp: 0739.429.974sau printr-un e-mail la adresa contact@coshop.ro, meționând numele dumneavoastră și numărul de comandă.
După două încercări de livrare nereușite de către firmele de curierat partenere, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către sediul coshop.ro.
Verificarea coletului la livrare
În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica vizual dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, pe care curierul ți-l pune la dispoziție, în momentul livrării.
(Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.)
Și ne poți anunța prin whatsapp sau prin telefon relații clienți0739.429.974 indicând numărul de comandă și atașând o poză cu procesul verbal semnat de curier.
În cât timp ajunge comanda la mine?
Comenzile naționale vor fi livrate într-un termen de 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, în funcție de distanța, de momentul plasării în zile lucrătoare sau libere și de condițiile meteorologice ce afectează transportul firmelor de curierat.
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe câțiva factori foarte importanți: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependența produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comandă, pot fi disponibile sau indisponibile) și distanta de livrare.
Echipa coshop.ro vă stă la dispoziție în situația întârzierii coletelor prinserviciul clienți la numărul de telefon 0739.429.974 și whatsappsau prin email contact@coshop.ro
Cum pot returna o comandă?
Clientul coshop.ro poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:
coletele prezintă deteriorări severe;
produsele au fost livrate gresit;
produsele prezintă defecte de fabricație;
Clientul poate opta pentru înlocuirea produsului comandat sau returnarea banilor.
Pentru comenzile platita cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Taxa de transport în cazul returului nu se returneaza.
Conform legislației în vigoare, clientul poate returna produsele coshop.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea lor, în baza unei notificări scrise pe whatsapp sau prin notificare telefonica la numărul de telefon 0739.429.974 (L-V: 09-17) sau prin fomularul de retur disponibil în secțiunea > Suport Clienți.
Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, având ambalajul și etichetele intacte. În formularul de retur vei indica Numele Tău, Numărul de Comandă, Contul bancar (cu nume titular și contul IBAN). După finalizarea formularului de retur se va genera un AWB iar un curier te va contacta în vederea ridicării coletului.
Trebuie să pregătești coletul pentru expediere, coletul va trebui ambalat corespunzător și asigurat pentru transport.
coshop.ro nu răspunde de deteriorările provenite din transport datorită ambalării necorespunzătoare.
coshop.ro iși rezervă dreptul de a refuza orice retur care nu respectă cerințele de mai sus, iar coletul trimis se va întoarce la expeditor.
Cum pot primi banii înapoi?
Banii pot fi returnați în maxim 14 zile lucrătoare de la recepționarea coletului retur de către coshop.ro, în contul indicat de tine în formularul de retur. În formularul de retur vei indica Numele Tău, Numărul de Comandă, Contul bancar (cu nume titular și contul IBAN). Poți completa formularul de retur disponibil pe site în secțiunea > Suport Clienți.
Sau ne poti scrie pe email la adresa contact@coshop.ro ori whatsapp sau la numărul detelefon relații clienți 0739.429.974, noi îți vom transmite formularul de retur.
Ce fac dacă am primit produsul greșit?
Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate și vă stăm la dispoziție pentru a soluționa problema.
Vă rugăm să ne contactați la adresa contact@coshop.ro ori whatsapp sau prin telefon relatii clienti0739.429.974într-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situația.
Noi vom soluționa problema în cel mai scurt timp.
Dreptul de a selecta clientela
Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile plasate de utilizatori ce au refuzat livrările sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. În același timp, ne rezervăm dreptul de a selecta comenzile care includ un număr mare de produse de același fel sau cantități mari de produse livrate la aceeași adresă.
Folosim cookie-uri pe aceasta pagina pentru a-ti oferi cea mai relevanta expeirenta, memorand preferintele si vizitele tale. Apasand butonul "Accept", esti de acord cu folosirea tuturor coockie-urilor.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Durată
Descriere
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.